Otsing kataloogist

Makse ja kohaletoimetamine

Makseviisid

1. Pangalink

Teid suunatakse valitud pangale, kus saate kohe makse teha. Pärast makse sooritamist klõpsake tehingu lõpuleviimiseks nuppu "Tagasi müüjale".
Meie ettevõte on isikuandmete kontroller. Maksete tegemiseks me edastame vajalikud isikuandmed protsessorile - Maksekeskus AS.

2. PayPal

Meie ettevõte on isikuandmete kontroller. Maksete tegemiseks me edastame vajalikud isikuandmed protsessorile - PayPal.

3. Krediit- / deebetkaardimaksed

Maksmine Visa / MasterCard maksekaartidega toimub PayPali kaudu. Selleks ei ole teil vaja PayPaliga kontot, tellimuse eest saate tasuda ilma registreerimiseta.

Poe suunab teid PayPali lehele ja annab talle tellimuse summa.
Sisestage kaardi andmed ja CVV (kaardi tagaküljel olev spetsiaalne turvakood).
Klõpsa - "maksta" ja raha kantakse poodi kontole.
Ära unusta klikkida - "Tagasi müüjale" tehingu lõpetamiseks.

Meie ettevõte on isikuandmete kontroller. Maksete tegemiseks me edastame vajalikud isikuandmed protsessorile - PayPal.

Tellimus

Tingimused kehtivad siis, kui tekib õigussuhe e-poe omaniku www.emake.ee (müüja) vahelise kauba ostmisel,
Perepood TÜ, reg: 14222862 ja ostja poolt (ostja poolt).

Müüja võib muuta e-poe üldisi tingimusi, samuti kaupade ja teenuste hindu. Muutusi kajastatakse e-poe elektroonilises keskkonnas. Kohaldatakse tehingu toimumise ajal kohaldatavaid tehinguid ja hindu.

Hind

Esitatud hinnad ei sisalda käibemaksu, kuna Müüja ei ole maksustatav vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.
Kaupade maksumusele lisandub saatekulud. Loe lähemalt "Toimetamine". Tarne on tasuta, kui tellimuse summa on üle 50 euro.

Sooduskoodi olemasolu korral arvutatakse toote allahindlus pärast sooduskoodi kasutuselevõtmist ostukorvis.

Müüja võib muuta e-poe üldisi tingimusi, samuti kaupade ja teenuste hindu. Muutusi kajastatakse e-poe elektroonilises keskkonnas. Kohaldatakse tehingu toimumise ajal kohaldatavaid tehinguid ja hindu.

Checkout

Toode lisatakse ostukorvi pärast seda, kui klõpsate tootevaliku lehel nupule „Lisa ostukorvi“.
Korvis saab muuta kauba kogust ja eemaldada kauba ostukorvi.

Toote valmistamiseks klõpsa ostukorvis olevale nupule “Checkout” - klient saadetakse kassasse. Pärast vajalike andmete sisestamist saadetakse klient makseviisi valimiseks lehele.

Tellimus loetakse lõpetatuks pärast arve tasumist.
Pärast arve tasumist saadetakse tellimuse kinnitus kliendi e-kirjale.
Vajadusel helistab Müüja Ostjale telefoni teel, kui tellimus vajab selgitamist.

Kui klient on ettevõte, saadab Müüja eraldi arve, mis on taotlusele lisatud e-kirjaga PDF-formaadis, kui ettevõte ise seda soovi e-posti teel väljendab.

Müüja võib muuta e-poe üldisi tingimusi, samuti kaupade ja teenuste hindu. Muutusi kajastatakse e-poe elektroonilises keskkonnas. Kohaldatakse tehingu toimumise ajal kohaldatavaid tehinguid ja hindu.

Makse

Elektroonilises keskkonnas tehtud tellimusele makstakse 100% makse.

Makse tehakse eurodes.

Osaliselt tasutud tellimust ei töödelda ja raha tagastatakse Ostjale 10 päeva jooksul, millest on maha arvatud maksesüsteemide maksumus.

Müüja ei ole kohustatud tellimust täitma enne, kui kauba väärtuse summa on akrediteeritud müüja pangakontole.
Maksmine toimub maksesüsteemi Paypal kaudu. 

Õige tellimise jaoks tuleb klõpsata, kui maksate „Tagasi müüjale”.

Müüja võib muuta e-poe üldisi tingimusi, samuti kaupade ja teenuste hindu. Muutusi kajastatakse e-poe elektroonilises keskkonnas. Kohaldatakse tehingu toimumise ajal kohaldatavaid tehinguid ja hindu.

Tarnimine

Partnerid: SmartPost, Omniva, DPD.

Võtame tellimusi vastu 24 tundi ööpäevas ja alustame tööpäeviti kella 10.00-21.00 ja nädalavahetustel kella 10.00 kuni 14.00.

Tarnimine kestab 2-3 tööpäeva alates ostu kuupäevast, laos olevate kaupade juuresolekul. Kui kaup ei ole laos (seda näitab hoiatused toote lehel suuruse valimisel), siis toimub tarne 10-16 päeva jooksul. Maksimaalne tarne pole rohkem kui 21 päeva jooksul.

Tasu Eesti tarne eest terminali SmartPost 2.59 eurot, Omniva 2.95, DPD 2.5. 

Müüja ei vastuta täidetud tellimuse mittetäitmise eest, kui Ostja on andnud ebatäpseid või ebaõigeid andmeid. Sellisel juhul toimub uuesti saatmine alles pärast kauba müüjale tagastamist ja saaja andmete täpsustamist.

Müüja võib muuta e-poe üldisi tingimusi, samuti kaupade ja teenuste hindu. Muutusi kajastatakse e-poe elektroonilises keskkonnas. Kohaldatakse tehingu toimumise ajal kohaldatavaid tehinguid ja hindu.

Kauba tühistamine ja tagastamine

Ostjal on õigus tellimus tühistada enne, kui Müüja saadab Ostjale Tellimuse kinnituse, teatades Müüjale oma soovist e-posti teel. posti või kontakttelefoniga. Tellimuse tühistamisel peate esitama selle numbri.

Ostjal on õigus ostust taganeda 2 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest, teatades sellest müüjale kirjalikult. Müüja palub esitada taotluses kauba tagastamise põhjuse.

Tehingust taganemisel on Ostja kohustatud tagastama ostetud kaubad Müüja esindajale isiklikult või kasutades postiteenuse osutatavat asjakohast kättetoimetamisteenust kahe päeva jooksul alates Müüja teavitamisest tema soovist tehingust taganeda. Kõik kauba tagastamisega seotud kulud tasub Ostja.

Pärast kauba kättesaamist kohustub Müüja tagastama Ostjale kõik kaupade eest makstud rahalised vahendid (sh kauba saatmise kulud Müüjalt Ostjale) samal viisil, kui Ostja tasus kauba eest 10 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise õiguse ja tehingust taganemise korral peab Ostja kaupade pakendi hoolikalt avama ja tagastama kauba pakendiga. Pakendist eemaldatud kaupade tagastamisel lähtutakse mõistlikkuse põhimõttest. Tähelepanu! Tagastatavat toodet ei tohi kasutada ja see peab olema pakitud algse kasti. Kui pakend on kahjustatud, peab Ostja pakkima oma kulul sobiva pakendi.

Müüja võib muuta e-poe üldisi tingimusi, samuti kaupade ja teenuste hindu. Muutusi kajastatakse e-poe elektroonilises keskkonnas. Kohaldatakse tehingu toimumise ajal kohaldatavaid tehinguid ja hindu.

Muud tingimused

Ostja andmeid ja e-poe elektroonilises keskkonnas salvestatud tellimusi kasutatakse konfidentsiaalselt. Müüja ei avalda kolmandatele isikutele teavet, mis temale on tema klientidest teada saanud.

Andmeedastus kliendi ja pankade vahel ning maksekeskused on krüpteeritud, mis tagab isikuandmete turvalisuse ja ostja pangaandmed. Müüjal puudub juurdepääs konfidentsiaalsetele pangaandmetele.

Kõik ostja ja müüja vahelised lahkarvamused lahendatakse läbirääkimiste teel. Juhul kui lahkarvamusi ei ole võimalik kompromissiga lahendada, on Ostjal õigus taotleda oma huvide kaitset Tarbijakaitseametile või Tallinna Linnakohtule. Kõik vaidlused, mis tulenevad lepingutingimuste puudumisest või nende reguleerimisest, lahendatakse Eesti Vabariigis kehtivate õigusaktide alusel.

Müüja võib muuta e-poe üldisi tingimusi, samuti kaupade ja teenuste hindu. Muutusi kajastatakse e-poe elektroonilises keskkonnas. Kohaldatakse tehingu toimumise ajal kohaldatavaid tehinguid ja hindu.

Minu konto Ostukorv Soovide nimekiri Võrdlus Hiljuti vaadatud Kerimine üleval


Sisselogimine

Unustasite parooli?